fbpx

სასერტიფიკატო კურსი “სტრატეგიული სოციალური მედია მარკეტინგი”

გიორგი ბერეჩიკიძე
გიორგი ბერეჩიკიძეტრენერი
🖇ციფრული მარკეტინგის სფეროში 7 წლიანი გამოცდილებით
🖇კრეატიულის სააგენტო “elliot_webber” – ვებ პროექტების და ციფრული ანალიტიკის ხელმძღვანელი;
🖇ილია ჭავჭავაძის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი – სოც-მედია მარკეტინგის ლექტორი;
🖇დამოუკიდებელი ტრენერი.
რეგისტრაცია

ვისთვის არის განკუთვნილი ეს კურსი

კურსი განკუთვნილია ციფრული მარკეტინგისა და სოციალური მედიის მენეჯერებისთვის, ასევე მარკეტრებისთვისა და სტარტაპების წარმომადგენლებისთვის.

კურსის გავლის შემდგომ  კურსდამთავრებულები შეძლებენ

  • მიზნობრივი და გაზომვადი სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიების სტრატეგიის შემუშავებას და დაგეგმვას;
  • ონლაინ ხელსაწყოების ოპტიმალურად გამოყენებას ციფრული მარკეტინგული მიზნების შესრულებისთვის;
  • შედეგების და რეპორტების კითხვას;
  • დამოუკიდებლად განახორციელებენ კამპანიებს  და მოახდენენ სოციალურ მედიაში რეკლამების ოპტიმიზაციას.

Strategic Social Media Marketing

სოციალური მედია მარკეტინგის როლი მომხმარებლის გადაწყვეტილების მიღების პროცესში.

როგორ მუშაობს სოციალური მედია პლატფორმები?

როგორ დავაკავშიროთ სოციალური მედიის და ბიზნესის მიზნები ერთმანეთთან?

Facebook და Instagram გვერდების შექმნა და ოპტიმიზაცია

ძირითადი საზომები

კონკურენტების ანალიზი – როგორ „მოვპაროთ“ კონკურენტებს ფანები?

Facebook & Instagram Ads

  • რეკლამის ტიპები
  • Campaigns – მარკეტინგული მიზნები
  • Ad sets – მიზნობრივი სეგმენტის შერჩევა, აუქციონი, ბიუჯეტირება
  • რა ღირს რეკლამა?
  • A/B ტესტირება
  • A/B ტესტირება – Post engagement
  • A/B ტესტირება – conversion ads

Engagement

  • როგორ გავზომოთ ჩართულობის სხვადასხვა მაჩვენებლები?
  • რა არის PTA?
  • რა ფორმატის კონტენტი მუშაობს ყველაზე კარგად?

Facebook Pixel

  • როგორ დავაყენოთ Facebook Pixel?
  • Facebook Pixels: რა გვინდა რომ დავითვალოთ?
  • Dynamic Ads

Facebook Audiences

  • როგორ შევქმნათ Facebook Audience?
  • როგორ შევქმნათ უკეთესი Lookalike audience?

უკეთესი მასალები რეკლამისთვის

  • ტექსტები
  • როგორ შევქმნათ შესაბამისი ფოტო და ვიდეო მასალა
  • რა სახის რეკლამა მუშაობს ყველაზე კარგად?

რეპორტინგი და ანალიტიკა

  • ინფორმაციის მოპოვების და დამუშავების პროცესი
  • Facebook Insights
  • Audience Insights
  • რეპორტინგის პლატფორმების მიმოხილვა
  • კამპანიის შეფასების პარამეტრები (KPIs)

თარიღი: 29 ნოემბერი- 15 დეკემბერი, 2019

საფასური

500ლარი

2019-11-02T13:34:08+00:00