გააზიარე
.
ვისთვის არის განკუთვნილი ეს კურსი?
კურსი განკუთვნილია ციფრული მარკეტინგისა და SEO სპეციალისტებისათვის, ასევე მარკეტინგის კურსდამთავრებულებისთვის.
კურსის გავლის შემდგომ კურსდამთავრებულები შეძლებენ:
- კამპანიის სტრატეგიის შემუშავებას და დაგეგმვას
- სწორი ჩენელების შერჩევას Google Adwords-ის სარეკლამო არხებიდან.
- ტერმინოლოგიაში გარკვევას
- კამპანიის მიზნების სწორად დასახვას, ეფექტურობის განსაზღვრისთვის.
- Adwords_ის და და მასთან ეფექტურად მუშაობისათვის აუცილებელი ხელსაწყოების ოპტიმალურად გამოყენებას.
- დამოუკიდებლად განახორციელებენ კამპანიებს და მოახდენენ Adwords-ის სარეკლამო პლატფორმაში რეკლამების ოპტიმიზაციას.
- SEO სტრატეგიის შემუშავებას და დაგეგმვას
- SEO On Page-ის დამოუკიდებლად გამართვას ვებსაიტზე
- SEO მუშაობისათვის აუცილებელი ხელსაწყოების ოპტიმალურად გამოყენებას.
კურსის თემატიკა:
Google Adwords:
- შესავალი Google Adwords
- Google Adwords კამპანიის დაგეგმვა / წარმართვა
- Search Ads
- Google Display Network
- Video Ads
- Mobile Ads
- Remarketing
- Universal App Campaign
- Google Analytics
- კამპანიის მონიტორინგი / რეპორტინგი
- Data Studio
- Digital marketing Tools
- გამოცდა (Google Adwords Fundamentals)
SEO
- საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციის ზოგადი მიმოხილვა: On Page , Off Page
- როგორ მუშაობენ საძიებო სისტემები
- რა არის სეო (ნიშის, ქივორდების ნაირსახეობები)
- ქივორდ რისერჩი (Google keywoard planner)
- კონკურენტების ანალიზი (Ahrefs, Moz ,Google Console)
- Onpage ოპტიმიზაცია (რეალური ქეისის განხილვა)
- On Page სხვადასხვა პოპულარული ძრავებისთვის (Word Press)
- კონტენტის ოპტიმიზაცია
- ლინკები (Backlinck-ების სახეობები, მათი მნიშვნელობა და უსაფრთხო Backlink-ების კეთების სტრატეგია, კონკურენტების ანალიზი)
- Local/ Global SEO
- Google _ის ალგორითმის განახლებები
- სოციალური მედია და SEO
- საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის მონიტორინგი და ანალიზი
.
თარიღი: 27 მარტიდან
ჩვენი მოქალაქეობრივი პასუხისმგებლობის შესაბამისად, ჩვენი მონაწილეების უსაფრთხოების დაცვა უმთავრესი მიზანია.
ამიტომ, მიუხედავად იმისა, რომ ბათუმში არ დაფიქსირებულა არცერთი დადასტურებული შემთხვევა 𝗖𝗢𝗩𝗜𝗗 – 𝟭𝟵 ინფექციისა, გადავწყვიტეთ ყველა დაგეგმილი ღონისძიება ონლაინ რეჟიმში განვაგრძოთ.
Digital advertising fundamentals/ Seo-ის 36 საათიანი ლექციები 27 მარტიდან დისტანციურად, ZOOM-ის აპლიკაციის საშუალებით ჩატარდება.
ZOOM-ს გააჩნია face-to-face video, მაღალი ხარისხის ეკრანზე გაზიარების და Instant Messaging ფუნქციები ❤️
საფასური
400ლარი