პერიოდი

6 ოქტომბერი – 5 ნოემბერი, 2020

ხანგრძლივობა

სამშაბათი – ხუთშაბათი (Online)

19:00 -21:30

საფასური

350 ლარი

..

სოციალური მედია თანამედროვე მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე მძლავრი იარაღია საკუთარი ბიზნესის განვითარებისთვის. დღეს უკვე წარმოუდგენელია ბიზნესი სოციალური ქსელების გარეშე,  განსაკუთრებით აქტუალურია  Facebook და Instagram.

გარდა იმისა, რომ სოციალური ქსელების სწორად გამოყენება დაგეხმარებათ ცნობადობისა და გაყიდვების გაზრდისთვის, ასევე ეს არის შესაძლებლობა მოუყვეთ მილიონობით ადამინს თქვენი ბრენდის შესახებ და ემეგობროთ მათ.

კურსი განკუთვნილია მარკეტინგისა და სოციალური მედია მენეჯერებისთვის, სტარტაპების წარმომადგენლებისათვისა და იმ ადამიანებისათვის ვისაც სურს საფუძვლიანად შეისწავალოს ფეისბუქის პროფესიონალური მართვა.

კურსის გავლის შემდგომ  შეძლებთ

  • მიზნობრივი და გაზომვადი სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიების სტრატეგიის შემუშავებას და დაგეგმვას;
  • ონლაინ ხელსაწყოების ოპტიმალურად გამოყენებას ციფრული მარკეტინგული მიზნების შესრულებისთვის;
  • შედეგების და რეპორტების კითხვას;
  • დამოუკიდებლად განახორციელებენ კამპანიებს  და მოახდენენ სოციალურ მედიაში რეკლამების ოპტიმიზაციას.
  • სოციალური მედია მარკეტინგის როლი მომხმარებლის გადაწყვეტილების მიღების პროცესში;
  • როგორ მუშაობს სოციალური მედია პლატფორმები;
  • როგორ დავაკავშიროთ სოციალური მედიის და ბიზნესის მიზნები ერთმანეთთან;
  • Facebook და Instagram გვერდების შექმნა და ოპტიმიზაცია;
  • ძირითადი საზომები;
  • კონკურენტების ანალიზი – როგორ „მოვპაროთ“ კონკურენტებს ფანები.
  • რეკლამის ტიპები
  • Campaigns – მარკეტინგული მიზნები
  • Ad sets – მიზნობრივი სეგმენტის შერჩევა, აუქციონი, ბიუჯეტირება
  • რა ღირს რეკლამა?
  • A/B ტესტირება
  • A/B ტესტირება – Post engagement
  • A/B ტესტირება – conversion ads
  • როგორ გავზომოთ ჩართულობის სხვადასხვა მაჩვენებლები?
  • რა არის PTA?
  • რა ფორმატის კონტენტი მუშაობს ყველაზე კარგად?
  • როგორ დავაყენოთ Facebook Pixel?
  • Facebook Pixels: რა გვინდა რომ დავითვალოთ?
  • Dynamic Ads
  • როგორ შევქმნათ Facebook Audience?
  • როგორ შევქმნათ უკეთესი Lookalike audience?
  • ტექსტები
  • როგორ შევქმნათ შესაბამისი ფოტო და ვიდეო მასალა
  • რა სახის რეკლამა მუშაობს ყველაზე კარგად?
  • ინფორმაციის მოპოვების და დამუშავების პროცესი
  • Facebook Insights
  • Audience Insights
  • რეპორტინგის პლატფორმების მიმოხილვა
  • კამპანიის შეფასების პარამეტრები (KPIs)

.

თარიღი: 6 ოქტომბრიდან, 2020

საფასური

350ლარი

გიორგი ბერეჩიკიძე
გიორგი ბერეჩიკიძეტრენერი
კრეატიულის სააგენტო “Elliot” –ის ვებ პროექტების და ციფრული ანალიტიკის ხელმძღვანელი; ილია ჭავჭავაძის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი – სოც-მედია მარკეტინგის ლექტორი; ციფრული მარკეტინგის სფეროში 9 წლიანი გამოცდილებით დამოუკიდებელი ტრენერი.

რეგისტრაცია