გრაფიკული დიზაინის კურსი
“დიზაინი ქმნის კულტურას. კულტურა აყალიბებს ღირებულებებს. ღირებულებები განსაზღვრავს მომავალს”
თარიღი
4 მარტი – 8 აპრილი
ლექცია
10
ხანგრძლივობა
20 საათი
ლექციის ხანგრძლივობა
2 საათი
მიმოხილვა
პროფესია გრაფიკული დიზაინერი როგორც ადგილობრივ, ასევე, საერთაშორისო ბაზარზე საკმაოდ მოთხვოვნადია. გრაფიკულ დიზაინერს უნდა შეეძლოს თავისი ჩანაფიქრის ვიზუალურად გადმოცემა.
ტრენინგის განმავლობაში ჩვენ ვისაუბრებთ გრაფიკული დიზაინის საფუძვლებზე, მის ისტორიაზე, განვითარებაზე და ამჟამინდელ მდგომარეობაზე. ვინ არის გრაფიკული დიზაინერი? როგორია მისი როლი მარკეტინგულ აქტივობებში. ასევე პრაქტიკულად შევისწავლით Adobe Photoshop და Adobe Illustrator პროგრამებს, ძირითად ინსტრუმენტებს, მუშაობის პრინციპებს და ტექნიკებს. ვისაუბრებთ ტექნიკურ მოთხოვნებზე და პირად გამოცდილებაზე დაფუძნებულ მეთოდებზე.
ტრენინგის შედეგად თქვენ შეძლებთ:
- ტრენინგის გავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ გააკეთოთ მარტივი ფოტომანიპულაციები, დაამუშავოთ ფოტოები, შექმნათ პოსტერები სოც. მედიისთვის, გაამზადოთ საბეჭდი ფაილები ბუკლეტების, სავიზიტო ბარათების და სხვა პოლიგრაფიული მასალების, ყველა ტექნიკური მოთხოვნების გათვალისწინებით. გექნებათ ზოგადი წარმოდგენა გრაფიკული დიზაინერის სპეციალობებზე და მის გამოწვევებზე.
ვისთვის არის ტრენინგი განკუთვნილი:
- კურსი არის განკუთვნილი ყველასთვის, ვისაც სურვილი აქვს რომ გაიგოს გრაფიკული დიზაინერის პროფესიის შესახებ, მოსინჯოს ძალები და დაინახოს განვითარების გზა.
შინაარსი
• რა არის გრაფიკული დიზაინი
• გრაფიკული დიზაინერის როლი კომუნიკაციაში
• დიზაინის მიმართულებები და ვიზუალური ტენდენციები
• რასტრული და ვექტორული გრაფიკა
• გრაფიკული რედაქტორები
• ფოტოშოპის ინტერფეისი და საბაზისო ხელსაწყოები
• დიზაინი ჩვენს გარშემო
• კოპმოზიციის პრინციპები
• დავალება
• რა არის ტიპოგრაფია
• დამწერლობის და ბეჭდური ალფავიტის ისტორია
• ქართული ტიპოგრაფია
• მარტივი და კომპლექსური ფორმების შექმნა/რედაქტირება
• ფერებთან და გრადიენტებთან მუშაობა
• ფერთა თეორიის შესავალი და გამოყენების პრაქტიკული მაგალითები
• მარტივი გეომეტრიული ობიექტების შექმნა და მათი მანიპულირება
• ტექსტის რედაქტირება
• დაკაბადონების პრინციპები
• დავალება
• ფერის თეორია
• ფერების პროფილები (RGB და CMYK)
• სურათის შემოტანა და მარტივი მანიპულაციები
• Layer Mask-ის გამოყენება და რედაქტირება
• ფერებზე მუშაობა/კორექტირება
• Pen tool ხელსაწყოს გამოყენება
• Adjustment Layers
• დავალება
• ფონტის ტიპები
• შრიფტის აგებულება
• ფორმატირება უკეთესი კითხვადობისათვის
• ფონტების დაწყვილება
• ტიპოგრაფიული პოსტერები
• დავალება
• ვექტორული გრაფიკის უპირატესობები და ნაკლოვანებები
• Adobe Illustrator’ის ინტერფეისის მიმოხილვა
• მარტივი და კომპლექსური ფორმების შექმნა/რედაქტირება
• ფერებთან და გრადიენტებთან მუშაობა
• Artboard-ები
• ფერების პროფილები (RGB და CMYK)
• მარტივი გეომეტრიული ობიექტების შექმნა და მათი მანიპულირება
• ტექსტის რედაქტირება
• დავალება
• ბადეების სისტემები და დაკაბადონების პრინციპები
• საბეჭდი ფაილის მომზადება
• ტექნიკური მოთხოვნები
• ბუკლეტის დაკაბადონება
• დავალება
• აიდენტიკა და კორპორატიული სტილი
• ლოგო და ლოგოს შექმნის პრინციპები
• მაგალითების მიმოხილვა
• დავალება
• მოქაფების გამოყენება
• მოქაფის შექმნა/რედაქტირება
• საფირმო სტილზე მუშაობა
• ნამუშევრის პრეზენტაცია
• მარკეტინგილუ ბრიფი
• დიზაინ პროცესი
• იდეების გენერაცია
• ჩანახატების პრინციპი
• დავალება
• სოც. მედია მასალების მომზადება
• სოც. მედიის დაბრენდვა
• ტექნიკური მოთხოვნები
• პროცესების ავტომატიზაცია
• შაბლონების მომზადება
• ფინალურ ნამუშევრებზე დაბრიფვა
• დიზაინერის პოზიციონირება
• განვითარების გზები
• ფინალური ნამუშევრების პრეზენტაცია
ტრენერი
ნიკოლოზ ოსიპოვი
ნიკოლოზს აქვს 10 წლიანი სამუშაო გამოცდილება პოლიგრაფიაში და გრაფიკულ დიზაინში. ამჟამად UI/UX და გრაფიკული დიზაინერია adjarabet.com’ში.
წარსულში უთანამშრომლია კორპორატიულ დიზაინერად ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა Barambo, Liderfood, Terabank.
მზად ხარ შემოგვიერთდე?
კურსის ღირებულება
₾
500
- კომპანიიდან 2 ან მეტი მონაწილის დასწრების შემთხვევაში მოქმედებს 10-20% ფასდაკლება
- საფასურის გადახდა შეიძლება როგორც ეტაპობრივად, ასევე თიბისი ბანკის განვადებით.