თარიღი
26 თებერვალი
ხანგრძლივობა
1 საათი
მიმოხილვა
გიზუალური კომუნიკაცია ბრენდისთვის ზოგჯერ გადამწყვეტ როლს თამაშობს. სისწრაფე ცხოვრების მნიშვნელოვანი პარამეტრი გახდა. ჩვენ გვსურს ინფორმაციის უფრო სწრაფად მიღება, გადაცემა, დამუშავება, ანალიზი, ამიტომ უფრო მომთხოვნი გავხდით ვიზუალური კომუნიკაციის მიმართაც. დიზაინი მოითხოვს საერთო სტილის გამოყენებას, სიჩქარეს და შეგრძნებას. ნეირომეცნიერებჯ იმ დასკვნამდე მივიდნენ, რომ ვიზუალური IQ ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდია დღეს, რის გამოც სიტყვიერი კომუნიკაცია ხშირად ართულებს სიტუაციის აღქმას. კომუნიკაციებისა და პიარის სტრატეგიების ფართოდ გავრცელებული მიდგომებს დაემატა კიდევ ერთი – ვიზუალური კომუნიკაციების სტრატეგია. ამ და სხვა საკითხებზე ისაუბრებს ვოლნათის ტრენერი, დიზაინერი ნიკა ოსიპოვი.
ტრენერი
ნიკოლოზ ოსიპოვი
ნიკოლოზს აქვს 10 წლიანი სამუშაო გამოცდილება პოლიგრაფიაში და გრაფიკულ დიზაინში. ამჟამად UI/UX და გრაფიკული დიზაინერია adjarabet.com’ში.
წარსულში უთანამშრომლია კორპორატიულ დიზაინერად ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა Barambo, Liderfood, Terabank.