fbpx
გააზიარე

ინსტაგრამის მართვის სტრატეგია

თარიღი

12 აპრილიდან

ლექცია

8

ხანგრძლივობა

16 საათი

ლექციის ხანგრძლივობა​

2 საათი

მიმოხილვა

ტენდენციები ციფრულ მედიაში უსწრაფესი ტემპით იცვლება. ამ დროს ყველაზე მნიშვნელოვანია სწრაფად და ეფექტურად მოვერგოთ ბაზარს და სწორი კუთხით წარმოვაჩინოთ საკუთარი ბრენდი პლატფორმებზე, რომლებმაც წინა პლანზე გადმოინაცვლეს. ერთ–ერთი ასეთი პლატფორმა დღეს სწორედ Instagram–ია, რომელიც საშუალებას იძლევა ყველაზე ორგანულად და მრავალფეროვნად მივიტანოთ პროდუქტი აუდიტორიამდე და დავუახლოვდეთ მას.

ტრენინგის შედეგად თქვენ შეძლებთ:

ვისთვის არის ტრენინგი განკუთვნილი:

  • კურსი განკუთვნილია სოციალური მედიის მენეჯერებისთვის;
  • მცირე ბიზნესის მფლობელებისთვის;
  • ინფლუენსერებისთვისა და ბლოგერებისთვის. 

შინაარსი

  • რით განსხვავდება Business Account პირადი ანგარიშისგან და როდის და როგორ ვმართოთ კომპანიის ინსტაგრამი Facebook გვერდთან ბმაში
  • რა არის ჰაილაითები, feed, grid, explore, IGTV და Reels და როგორ მოვერგოთ თითოეულს. 
  • რა არ უნდა დაგვავიწყდეს ბრენდისათვის ინსტაგრამ ანგარიშის შექმნისას და როგორ ავაწყოთ პროფილი სწორად. 
  • როდის რა კონტენტის ტიპები მუშაობს წარმატებით – Success case-ები; კონტენტის ბრენდის Tone of Voice-ზე მორგება.
  • Story vs პოსტი vs Reels vs ads – ანუ რა შემთხვევაში რა შეფუთვით გაგვაქვს კონრენტი და როგორ.
  • კონტენტ სტრატეგიის გაწერა/აწყობა.

 

  • რა ფუნქციები და შესაძლებლობები აქვთ სთორებს.
  • როდის და როგორ გამოვიყენოთ ინტერქტიული სტიკერები.
  • როგორ გადმოვიყვანოთ მომხმარებელი სთორიდან პროდუქტზე ან ანგარიშზე.
  • როგორ შევქმნათ ჩვენთვის ორგანული/ნიშური კონტენტი და ჩავრთოთ ხალხი გამოწვევებში/ჩელენჯებში.
  • Highlight-ები, როგორც პირველი შთაბეჭდილების წამყვანი დეტალი – Cover ფოტოს შექმნა, Highlight-ებისათვის კონტენტის გადახარისხება–კატეგორიზება, დამხმარე აპლიკაციები.

სთორი–სტატისტიკის კონტროლი.

  • გარე (3rd party) დამხმარე აპლიკაციები, რომლებიც ინსტაგრამის მართვაში გვეხმარება.
  • როგორ შევარჩით ვიდეოსა და ფოტო–ედითინგ აპლიკაციები, როგორ გამოვიყენოთ ისინი.
  • Insights (ანგარიშის პულსზე ხელის ქონა)

ფასიანი აპლიკაციები, რომლებიც დამატებით ხელსაწყოდ გვადგება.

  • მომხმარებლის მოზიდვის სხვადასხვა ტექნიკები – რაოდენობაზე თუ სწორ, ვიწრო აუდიტორიაზე კონცენტრირებული.
  • როგორ შევინარჩუნოთ არსებული ფოლოვერები და მათი ინტერესი.
  • ვიყიდოთ თუ არა ფოლოვერები და რატომ.
  • ინსტაგრამ კამპანიები, გათამაშებები და სხვა engaging პროექტები გამომწერების მოსაზიდად.
  • რისთვის გვჭირდება შიდა სტატისტიკის კონტროლი და რეპორტინგი.
  • როგორ შევარჩიოთ KPI (პერფორმანს–ინდიკატორები) და როგორ აღვრიცხოთ სტატისტიკის ცვალებადობა.
  • პარალელების გავლება მიმდინარე მოვლენებსა და ანგარიშის პერფორმანსს შორის. კორელაციების პოვნა, მის მიხედვით სტრატეგიის კორექტირება.
  • კონურენტების პერფორმანსის გაზომვა/შედარება.
  • რა ტიპის ედვერთაიზინგ ფორმატებს გვთავაზობს ინსტაგრამი.
  • როგორ შევარჩიოთ სწორი აუდიტორია რეკლამისთვის.
  • როდის ჩავუშვათ რეკლამა Facebook Business Manager–დან და როდის ინსტაგრამიდან და რომელი ხელსაწყო როგორ მუშაობს.
  • როგორ დავთვალოთ რეკლამით შემოსული მოგება.
  • როგორ განვსაზღვროთ რეკლამის სარგებლიანობა შუალედურად და როდის და როგორ მოვახდინოთ მისი კორექტირება მიმდინარეობისას.
  • როგორ ავაწყოთ საჭირო ვიზუალი საჭირო დანამატებით: Call to action; ფერების მნიშვნელობა; ვიზუალის ზომების სპეციფიკა; ვიზუალში ყურადღების გადანაწილების მექანიზმის მნიშვნელობა, საკუთარი პროდუქტის მიბმა სარეკლამო კამპანიაზე.

მომხმარებელთან ინტერაქცია – მესიჯინგი/ინბოქსი, კომენტარების მოდერირება, თეგებისა და ექაუნთის ღიაობის მოდერირება, ავტომატური პასუხების მექანიზმი

 

  • 4–5 პრაქტიკული დავალება

    1 ჯგუფური დავალება

    1 პრეზენტაცია

ტრენერი

მარიამ ჯგუშია

გლობალური სარეკლამო სააგენტოს FCB ArtGroup-ის ქართული ბრენჩის სოციალური მედიის მენეჯერი წარსულში უთანამშრომლია კომპანიებთან, როგორებიც არიან: On.ge, Formula Creative, რუსთავი 2, adjarabet.com, რადიო კომერსანტი და სხვა. პირადი Instagram–ანგარიში: @_redaura_

მზად ხარ შემოგვიერთდე?

კურსის ღირებულება

350
  • კომპანიიდან 2 ან მეტი მონაწილის დასწრების შემთხვევაში მოქმედებს 10-20% ფასდაკლება
  • საფასურის გადახდა შეიძლება როგორც ეტაპობრივად, ასევე თიბისი ბანკის შიდა უპროცენტო განვადებით.
Go to Top