გააზიარე

პერიოდი

18 ნოემბერი  – 28 დეკემბერი, 2020

ორშაბათი – ოთხშაბათი (Online)

19:00 -21:00

რეგისტრაციის დასრულებამდე

დარჩენილია 

0
0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec

საფასური

400 ლარი

სოციალური მედია, როგორც შენი მთავარი ინსტრუმენტი ბიზნესის განვითარებისთვის

..

სოციალური მედია ჩვენს ყოველდღიურობაში უფრო და უფრო მეტ ადგილს იკავებს, შესაბამისად ახალ სივრცესთან ერთად იშლება შესაძლებლობებიც, რომელიც საშუალებას გვაძლევს ჩვენი  წამოწყებები რეალურ ბიზნესად  სახლიდან გაუსვლელად ონლაინ სივრცეში ვაქციოთ.

სოციალური მედიის კურსი შესაძლებლობას მოგცემთ მაქსიმალურად უპასუხოთ ახალი რეალობის გამოწვევებს, მისცეთ გასაქანი თქვენს ბიზნესს და იპოვოთ ახალი გზები  თქვენს მომხმარებლებთან საკომუნიკაციოდ. 

კურსის გავლის შედეგად თქვენ შეძლებთ თავისუფლად მართოთ თქვენი ბიზნესის სოციალური მედიის არხიები, დაგეგმოთ და განახორციელოთ კამპანიები, გაუწიოთ მონიტორინგი, გაანალიზოთ ის შედეგები, რომლებიც კონკრეტულმა სარეკლამო კამპანიებმა მოგიტანათ და რაც მთავარია იპოვოთ თქვენი მომხმარებელი, სწორი აუდიტორია, რომელიც საშუალებას მოგცემთ თავისი მოთხოვნების შესაბამისად სწორი მიმართულება დაგანახოთ თქვენი ბიზნესის განვითარებისთვის.

  • ციფრული ეკოსისტემის მიმოხილვა მსოფლიოში და საქართველოში
  • ციფრული პლატფორმების მიმოხილვა და თავისებურებები (Facebook, IG, YouTube, Twitter, LinkedIn, TikTok)
  • სოციალური მედია, როგორც შენი მთავარი ინსტრუმენტი ბიზნესის განვითარებისთვის
  • Before and after COVID – 19
  • რატომ “Mobile-First Strategy”?

პრაქტიკული დავალება

  • Buyer Person-ის ინტერესებისა და სხვა მახასიათებლების გაწერა
  • სოციალური მედიისთვის კონტენტ-სტრატეგიის შექმნა
  • თანმიმდევრობისა და ფორმის განსაზღვრა
  • კონტენტის ტექნიკური მახასიატებლების განსაზღვრა
  • კონტენტის თემების ჩამოყალიბება
  • პრაქტიკული დავალება – კონტენტ კალენდარი (ექსელი ან პრეზენტაცია)
  • ბიზნეს მენეჯერის მიმოხილვა
  • ბიზნეს მენეჯერის ექაუნთის შექმნა
  • FB ფეიჯის დალინკვა ან/და შექმნა
  • Business IG ექაუნთის შექმნა
  • გადახდების მიბმა – გამართვა
  • ედ ექაუნთის შექმნა – დალინკვა

პრაქტიკული დავალება – იუზერების მენეჯმენტი

Facebook Ads management

  • Understanding of Campaign objectives
  • Understanding of Ads Placements
  • Campaign settings parameters

პრაქტიკული დავალება – Engagement Campaign Setup

Facebook Ads management

  • Video Campaign Setup
  • Brand awareness Campaign Setup
  • Reach Campaign Setup
  • Messages Campaign Setup

Facebook Ads management

  • Video Campaign Setup
  • Brand awareness Campaign Setup
  • Reach Campaign Setup
  • Messages Campaign Setup

Facebook Remarketing

  • Overview of Audiences
  • Custom Audience Setup

o Customer File

o  Website Traffic (URL based audience, Events based audience.)

o  Engagement (Video, Lead form, Full screen Experience, Facebook Page,

Instagram business profile, Events.)

  • Lookalike Audience Setup

Saved Audience Setup

  • Overview of Facebook Pixel
  • How set up Facebook Pixel
  • Why we need to set up Facebook

Events/Conversions?

პრაქტიკული დავალება – How set up Custom Conversions

Facebook Ads management

  • Traffic Campaign setup
  • Conversion Campaign setup
  • Lead Generation Campaign Setup

პრაქტიკული დავალება

Facebook Ads management

  • Last step of campaign performance – ad reporting
  • Importance of campaign analyze
  • Report –  main picture of your success

Facebook Ads management

 

  • Facebook ads reporting basics

(main metrics for your analyses)

შემაჯამებელი შეხვედრა – გამოცდა

სალომე ხუციშვილი
სალომე ხუციშვილიტრენერი
ჩინეთის საერთაშორისო განათლების ინსტიტუტი – გრაფიკული დიზაინერი; Crystal Group – გრაფიკული დიზაინერი Vendoo ვენდუ – გრაფიკული დიზაინერი Georjita-ჯოჽჯიტა – გრაფიკული დიზაინერი LTD Advertwise & Mr. Wolf – გრაფიკული დიზაინერი

პორტფოლიო

Behance

საფასურის გადახდა შეიძლება როგორც ეტაპობრივად, ასევე თიბისი ბანკის შიდა უპროცენტო განვადებით.

რეგისტრაცია