სტრატეგიული სოციალური მედია მარკეტინგი
სოციალური მედია, როგორც შენი მთავარი ინსტრუმენტი ბიზნესის განვითარებისთვის
თარიღი
14 თებერვალი - 23 მარტი
ლექცია
12
ხანგრძლივობა
24 საათი
ლექციის ხანგრძლივობა
2 საათი
მიმოხილვა
სოციალური მედია ჩვენს ყოველდღიურობაში უფრო და უფრო მეტ ადგილს იკავებს, შესაბამისად ახალ სივრცესთან ერთად იშლება შესაძლებლობებიც, რომელიც საშუალებას გვაძლევს ჩვენი წამოწყებები რეალურ ბიზნესად სახლიდან გაუსვლელად ონლაინ სივრცეში ვაქციოთ.
სოციალური მედიის კურსი შესაძლებლობას მოგცემთ მაქსიმალურად უპასუხოთ ახალი რეალობის გამოწვევებს, მისცეთ გასაქანი თქვენს ბიზნესს და იპოვოთ ახალი გზები თქვენს მომხმარებლებთან საკომუნიკაციოდ.
ტრენინგის შედეგად თქვენ შეძლებთ:
- კურსის გავლის შედეგად თქვენ შეძლებთ თავისუფლად მართოთ თქვენი ბიზნესის სოციალური მედიის არხიები, დაგეგმოთ და განახორციელოთ კამპანიები, გაუწიოთ მონიტორინგი, გაანალიზოთ ის შედეგები, რომლებიც კონკრეტულმა სარეკლამო კამპანიებმა მოგიტანათ და რაც მთავარია იპოვოთ თქვენი მომხმარებელი, სწორი აუდიტორია, რომელიც საშუალებას მოგცემთ თავისი მოთხოვნების შესაბამისად სწორი მიმართულება დაგანახოთ თქვენი ბიზნესის განვითარებისთვის.
ვისთვის არის ტრენინგი განკუთვნილი:
- კურსი განკუთვნილია სოციალური მედიის მენეჯერებისთვის;
- მცირე ბიზნესის მფლობელებისთვის;
- ინფლუენსერებისთვის.
- მარკეტინგის მენეჯერებისთვის.
შინაარსი
- ციფრული ეკოსისტემის მიმოხილვა მსოფლიოში და საქართველოში
- ციფრული პლატფორმების მიმოხილვა და თავისებურებები (Facebook, IG, YouTube, Twitter, LinkedIn, TikTok)
- სოციალური მედია, როგორც შენი მთავარი ინსტრუმენტი ბიზნესის განვითარებისთვის
- Before and after COVID – 19
- რატომ “Mobile-First Strategy”?
პრაქტიკული დავალება
- Buyer Person-ის ინტერესებისა და სხვა მახასიათებლების გაწერა
- სოციალური მედიისთვის კონტენტ-სტრატეგიის შექმნა
- თანმიმდევრობისა და ფორმის განსაზღვრა
- კონტენტის ტექნიკური მახასიატებლების განსაზღვრა
- კონტენტის თემების ჩამოყალიბება
- პრაქტიკული დავალება – კონტენტ კალენდარი (ექსელი ან პრეზენტაცია)
- ბიზნეს მენეჯერის მიმოხილვა
- ბიზნეს მენეჯერის ექაუნთის შექმნა
- FB ფეიჯის დალინკვა ან/და შექმნა
- Business IG ექაუნთის შექმნა
- გადახდების მიბმა – გამართვა
- ედ ექაუნთის შექმნა – დალინკვა
პრაქტიკული დავალება – იუზერების მენეჯმენტი
- Understanding of Campaign objectives
- Understanding of Ads Placements
- Campaign settings parameters
პრაქტიკული დავალება – Engagement Campaign Setup
- Video Campaign Setup
- Brand awareness Campaign Setup
- Reach Campaign Setup
- Messages Campaign Setup
- Video Campaign Setup
- Brand awareness Campaign Setup
- Reach Campaign Setup
- Messages Campaign Setup
- Overview of Audiences
- Custom Audience Setup
o Customer File
o Website Traffic (URL based audience, Events based audience.)
o Engagement (Video, Lead form, Full screen Experience, Facebook Page,
Instagram business profile, Events.)
- Lookalike Audience Setup
Saved Audience Setup
- Overview of Facebook Pixel
- How set up Facebook Pixel
- Why we need to set up Facebook
Events/Conversions?
პრაქტიკული დავალება – How set up Custom Conversions
Facebook Ads management
- Traffic Campaign setup
- Conversion Campaign setup
- Lead Generation Campaign Setup
პრაქტიკული დავალება
Facebook Ads management
- Last step of campaign performance – ad reporting
- Importance of campaign analyze
- Report – main picture of your success
Facebook Ads management
- Facebook ads reporting basics
(main metrics for your analyses)
შემაჯამებელი შეხვედრა – გამოცდა
ტრენერი

ანა ოთხმეზური
Publicis Groupe Georgia – ციფრული მედიის პროექტის მენეჯერი; AdvertWise – ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი. IPM Market Intelligence Caucasus – სოციალური მედიის მონიტორინგის სპეციალისტი. გამოცდილება ბრენდებთან: ჯიპიაი ჰოლდინგი, სვის კაპიტალი, ელიტ ელექტრონიქსი, ონლაინ კატალოგი ონოფი, არეა, კოლიერსი, კაზინო ივერია
მზად ხარ შემოგვიერთდე?
კურსის ღირებულება
-
კომპანიიდან 2 ან მეტი მონაწილის დასწრების შემთხვევაში მოქმედებს 10-20% ფასდაკლება
-
საფასურის გადახდა შეიძლება როგორც ეტაპობრივად, ასევე თიბისი ბანკის შიდა უპროცენტო განვადებით.