tik-tok მარკეტინგის კურსი
გაზარდეთ თქვენი TikTok ანგარიში ჩვენი უაღრესად ოპტიმიზებული, ორგანული სარეკლამო კამპანიებით! ეს სერვისი უმოკლეს დროში დააკავშირებს სწორ ადამიანებს თქვენს არხთან. Მზად ხარ?
თარიღი
4 ოქტომბრიდან, 2022

ხანგრძლივობა
14 საათი
მიმოხილვა
TikTok არის უახლესი და ყველაზე სწრაფად მზარდი სოციალური მედიის პლატფორმა. შესაძლებელია TikTok-ზე ნულოვანი მიმდევრებით დაწყება და რამდენიმე დღეში ან თუნდაც რამდენიმე საათში, თქვენი ვიდეოების ათასობით ან თუნდაც ათიათასობით ნახვა დააგროვოთ. შესაბამისად, მარკეტოლოგების ყურადღება Tik-Tok – ზეა კონცენტრირებული.
TikTok, როგორც ერთ-ერთი ყველაზე მზარდი პლატფორმა ბაზარზე, მოითხოვს სპეციფიურ ალღოსა და მიდგომას, და მოკლე დროში პლატფორმასთან სწრაფად ადაპტირებას, მისი სწორად მანევრირებისთვის. პლატფორმა მუდმივად განახლებადია და ხანდახან ძნელია დაიკარგო ტრენდებში, ხელსაწყოებსა თუ სპეციფიკაში, რომელსაც ის გვთავაზობს. მოცემული კურსი მოგცემთ შესაძლებლობას მაქსიმალურად ეფექტურად გაეცნოთ პლატფორმის მანევრირების ძირითად პრინციპებს და განივითაროთ კრეატიულ კონტენტზე მუშაობის უნარ-ჩვევები.
ვისთვის არის კურსი განკუთვნილი
- კურსი განკუთვნილია მომავალი თუ მოქმედი სოციალური მედიის მენეჯერებისა თუ კონტენტ კრეატორებისთვის, რომლებსაც უწევთ სხვადასხვა ბრენდის ციფრული არხების განვითარებაზე მუშაობა. კურსი ასევე გამოსადეგია მცირე ბიზნესის მფლობელთათვის, თუ კერძო პირებისთვის, რომლებსაც უწევთ საკუთარი ბრენდის თუ პირად კონტენტზე მუშაობა.
კურსის გავლის შედეგად თქვენ შეძლებთ
- კურსის გავლის შედეგად თქვენ შეძლებთ სწორად განსაზღვროთ და შექმნათ TikTok კონტენტი; სხვადასხვა ბრენდისა თუ პირადი მიზნებისთვის, უკეთ მისწვდეთ სწორ აუდიტორიას და შეინარჩუნოთ მათი ყურადღება, და რაც მთავარია - სარგებლიანად მართოთ სარეკლამო კამპანიები პლატფორმაზე და განივითაროთ კრეატიულ კონტენტზე მუშაობის უნარ-ჩვევები პლატფორმასთან შესაბამისობაში.
შინაარსი
- რას ემსახურება პლატფორმა
- მთავარი მახასიათებლები და სტატისტიკური მონაცემები პლატფორმაზე
- რატომ გვჭირდება TikTok, როგორც ბრენდს
- როგორ მუშაობს ალგორითმი
- როგორ შევქმნათ TikTok ანგარიში
- რა არ უნდა გამოგვრჩეს პირადი თუ ბრენდის პორფილის შექმნისას
- როგორ შევარჩიოთ კონტენტი, რომელზეც მუშაობა გვინდა, როგორ მოვარგოთ ბრენდის ტონი პლატფორმას, რა უნდა ვიცოდეთ ანგარიშის შინაარსობრივი ნაწილის დაგეგმვისას.
- როგორ ავარჩიოთ კონტენტი, რომელზე მუშაობაც ჩვენთვის მომგებიანია
- როგორ შევიმუშავოთ კონტენტ გეგმა
- როგორ მოვერგოთ ან მოვირგოთ აუდიტორია, რომელზე გასვლაც გვსურს.
- მივაგნოთ საკუთარ Content “ალღოს”
- როგორ განვსაზვღოთ რომელი კონტენტი მუშაობს ჩვენთვის და რომელი არა
- როგორ შევქმნათ საჩვენო კონტენტი გავრცელებულ ტრენდებზე
- Original content-ზე მუშაობა
- როგორ მოვიხმაროთ პლატფორმის შიდა ხელსაწყოები
- რა უნდა გავითვალისწინოთ ვიდეოზე ტექნიკურად მუშაობისას
- როგორ მოვარგოთ ჩვენი კონტენტი ალგორითმის “ახირებებს”
- აპლიკაციები, რომლებიც კონტენტის შექმნისას უნდა დავიხმაროთ
- რა უნდა ვიცოდეთ ინფლუენსერებთან კოლაბორაციისას
- რა სახის გამოხმაურებას მივაქციოთ ყურადღება
- Duets, stitches, კომენტარებისა და privacy მენეჯმენტი.
- რა არის და როგორ ავირიდოთ shadowban
- რატომ გვაკლდება ფოლოვერები
- როგორ მოვახდინოთ შიდა სტატისიკის რეპორტინგი და რას მივაქციოთ ყურადღება
ტრენერი

მარიამ ჯგუშია
გლობალური სარეკლამო სააგენტოს FCB ArtGroup-ის ქართული ბრენჩის უფროსი სოციალური მედიის მენეჯერი. უთანამშრომლია ბრენდებთან, როგორებიც არიან: On.ge, Formula Creative, რუსთავი 2, Natakhtari Zigzag, ETi Georgia, Re|Bank, adjarabet.com, და სხვა.