fbpx
გააზიარე

როგორ მოვახერხოთ საკუთარ ბიზნესზე ფოკუსირება

თუკი  ბიზნესში ოდესმე იმედი გაგცრუებიათ ან რაღაც ისე არ წასულა როგორც თქვენ დაგეგმეთ, იცოდეთ ეს ძალიან ჩვეულებრივი მოვლენაა და თქვენ მარტო არ ხართ.

დღეს შემოგთავაზებთ  3 რჩევას, რომელიც მობილიზებაში დაგეხმარებათ.

1.თქვენ ხართ ძალიან მომგებიან პოზიციაში, იმისთვის, რომ ემსახუროთ ადამიანს, რომელიც გინდოდათ რომ ოდესმე ყოფილიყავით

თუკი თქვენ გაქვთ საშუალება, რომ გახადოთ თქვენი ბიზნესი უფრო მოთხოვნადი და უფრო ღირებული, თქვენ ეს უნდა გააკეთოთ, რადგან ზუსტად ეს არის ის მომგებიანი პოზიცია, რომელზეც ზემოთ ვისაუბრეთ. სანამ უშუალოდ სააქმეზე გადავალთ რამდენიმე შეკითხვას უნდა გავცეთ პასუხი.

  • რა პრობლემები გაქვს გადასჭრელი?
  • რა გამოწვევას გაუმკლავდი?
  • რა გზა გაიარე სანამ ამ შედეგამდე  მიხვიდოდი?

ადამიანი, რომელიც დიდი ალბათობით თქვენი პოტენციური  კლიენტი შეიძლება გახდეს და ისარგებლოს თქვენი მომსახურებით  არის  ზუსტად ის ადამიანი, რომელიც თქვენ იყავით სანამ იმ საქმეს მოკიდებდით ხელს, რომელისაც ახლა აკეთებთ.  აუცილებელია, რომ ყველა თქვენს მყიდველში ამოიცნოთ თქვენი თავი და ის შეცდომები არ  დაუშვათ, რომელსაც ოდესღაც თქვენთან უშვებდნენ.

ეს არის ოქროს წესი, რომელიც  დაგეხმარებათ თქვენი ბრენდის ინდივიდუალობის ჩამოყალიბებაში.

2. გაზავებული შეხედულებები და პრობლემებზე ფოკუსირება გვაძლევს არაწმინდა და არამკაფიო შედეგებს.

როდესაც ბიზნესში იმედგაცრუებულნი ხართ, ეს ძირითადად ორი მიზეზით ხდება:

  • ისინი არასაკამრისი დრო მოღვაწეობენ აღნიშნულ სფეროში, ვინმეს, რომ რაიმე ასწავლოთ ან რჩევა მისცეთ ეს საკმაოდ გრძელვადიანი და რთული თამაშია.
  • მეორე პრინციპი, რომელიც მუშაობს ეს არის ახალი სახეების სიმრავლე. ეცადეთ ეწვიოთ ძალიან ბევრ ადგილს (ონლაინ და ოფლაინ) და კონტაქტი დაამყარეთ ახალ აუდიტორიასთან. ეს შეიძლება იყოს მისაბაძი ადამიანების გამოკვლევა ინსაგრაზე, clubhouse-ში მოხვედრა და ახალ სოციუმთან ინტეგრაცია. თქვენი ბიზნესის განვითარებას  მხოლოდ თქვენი 500 გამომწერით ვერ შეძლებთ. ეს იგივეა რომ წარმოიდგინოთ წახვედით დასასვენებლად უცხო ქვეყანაში და არაფერი დაათვალიეროთ. თქვენ უნდა დატოვოთ თქვენი კომფორტის ზონა  და დაამყაროთ ახალი კონტაქტები.

საბოლოოდ თუკი თქვენ თავს იმედგაცრუებულად და მიტოვებულად მაინც გრძნობთ, პატარა ბიზნესში ძალიან ნორმალური მოვლენაა. ამ პრობლემის გადაჭრის ყველაზე აპრობირებული მეთოდია უსმინოთ ადამიანებს, რომლებმაც შეძლეს და გადალახეს მსგავსი პრობლემები. და თუ  ამან არ გიშველათ მაშინ სხვა გზები უნდა მოვძებნოთ.

3. გაზავებული შეხედულებები და პრობლემებზე ფოკუსირება გვაძლევს არაწმინდა და არამკაფიო შედეგებს.

როდესაც ბიზნესში იმედგაცრუებულნი ხართ, ეს ძირითადად ორი მიზეზით ხდება:

  • ისინი არასაკამრისი დრო მოღვაწეობენ აღნიშნულ სფეროში, ვინმეს, რომ რაიმე ასწავლოთ ან რჩევა მისცეთ ეს საკმაოდ გრძელვადიანი და რთული თამაშია.
  • მეორე პრინციპი, რომელიც მუშაობს ეს არის ახალი სახეების სიმრავლე. ეცადეთ ეწვიოთ ძალიან ბევრ ადგილს (ონლაინ და ოფლაინ) და კონტაქტი დაამყარეთ ახალ აუდიტორიასთან. ეს შეიძლება იყოს მისაბაძი ადამიანების გამოკვლევა ინსაგრაზე, clubhouse-ში მოხვედრა და ახალ სოციუმთან ინტეგრაცია. თქვენი ბიზნესის განვითარებას  მხოლოდ თქვენი 500 გამომწერით ვერ შეძლებთ. ეს იგივეა რომ წარმოიდგინოთ წახვედით დასასვენებლად უცხო ქვეყანაში და არაფერი დაათვალიეროთ. თქვენ უნდა დატოვოთ თქვენი კომფორტის ზონა  და დაამყაროთ ახალი კონტაქტები.

საბოლოოდ თუკი თქვენ თავს იმედგაცრუებულად და მიტოვებულად მაინც გრძნობთ, პატარა ბიზნესში ძალიან ნორმალური მოვლენაა. ამ პრობლემის გადაჭრის ყველაზე აპრობირებული მეთოდია უსმინოთ ადამიანებს, რომლებმაც შეძლეს და გადალახეს მსგავსი პრობლემები. და თუ  ამან არ გიშველათ მაშინ სხვა გზები უნდა მოვძებნოთ.

წყარო: Success

შეიძლება დაგაინტერესოს

Go to Top