fbpx

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” status=”published” publish_date=”” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” type=”legacy”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”2_3″ layout=”2_3″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no” border_sizes_top=”0″ border_sizes_bottom=”0″ border_sizes_left=”0″ border_sizes_right=”0″ type=”2_3″][fusion_text columns=”1″ column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” content_alignment_medium=”” content_alignment_small=”” content_alignment=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” sticky_display=”normal,sticky” class=”” id=”” font_size=”” fusion_font_family_text_font=”” fusion_font_variant_text_font=”” line_height=”” letter_spacing=”” text_color=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

 სოციალური მედია ბიზნესისთვის დღეს აღარ არის არჩევითი. ეს არის მნიშვნელოვანი გზა მომხმარებლებამდე მისასვლელად, ღირებული ცოდნის მოსაპოვებლად და ბრენდის განსავითარებლად.

გაინტერესებს, რა სარგებელი მოაქვს სოციალურ მედიას ბიზნესისთვის?

წარმოიდგინე, სოციალურ ქსელებს მსოფლიოში  3 მილიარდზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს.  Sherpa marketing – მა  დაადგინა, რომ ბრენდებს უფრო მეტი ადამიანი აფოლოვებს, ვიდრე ცნობილ ადამიანებს. თუ არ იყენებ ამ შესაძლებლობას, მაშინ დაკარგავ სწრაფ, იაფ და ეფექტურ გზას მსოფლიოს მოსახლეობის თითქმის ნახევართან მისასვლელად.

1. ბრენდის ცნობადობის ამაღლება

სოციალური ქსელების მომხმარებელები წარმოადგენენ პოტენციურ მომხმარებლებს. ფიქრობ, რომ ისინი მხოლოდ მათთვის ნაცნობ ბრენდებთან ურთიერთობენ? გაითვალისწინე, ინსტაგრამის მომხმარებელთა 60% ამბობს, რომ მათ აღმოაჩინეს ახალი პროდუქტები ამ პლატფორმაზე.

2. არ ჩამორჩე მოვლენებს

Pew Research Center -ის თანახმად, მომხმარებელთა უმრავლესობა დღეში ერთხელ მაინც ათვალიერებს სოციალურ ქსელს.  

ყოველივე ეს, საშუალებას გაძლევს მჭიდრო კავშირი გქონდეს საკუთარ გამომწერებთან.

შექმენი ინფორმაციული და საინტერესო კონტენტი, რომ შენი ბრენდი იყოს პირველი გაჩერება, როცა ისინი გადაწყვეტენ პროდუქტის შეძენას.

3. ვებ-გვერდის ტრაფიკის გაზრდა

პოსტები და რეკლამები სოციალურ მედიაში ტრაფიკის ძირითადი უმთავრესი გზებია. კარგი კონტენტის მქონე ბლოგის ან ვებგვერდის გაზიარება სოციალურ არხებზე გამოქვეყნებისთანავე მარტივად იზიდავს მკითხველს და ზრდის ბრენდის ცნობადობას.

4. გაყიდვების ზრდა

არ აქვს მნიშვნელობა რას ყიდი, სოციალური მედია დაგეხმარება ამის გაყიდვაში. შენი სოციალური ანგარიშებს გადამწყვეტი როლი აქვს გაყიდვების პროცესის მართვაში, რომლის მეშვეობითაც, ყოველი ახალი კონტაქტი = პოტენციურ მომხმარებელს.

სოციალური მედიის მომხმარებელთა ზრდის კვალდაკვალ ვითარდება სოციალური გაყიდვების ინსტრუმენტები და სულ უფრო მეტ მნიშვნელობას იძენს  ელექტრონული კომერციის სფეროში.

5. მომხმარებელთა ჩართულობა

სოციალური მედია საშუალებას გაძლევს უშუალო კავშირი გქონდეს მომხმარებლებთან და გამომწერებთან. იყავი აქტიური და უპასუხე კომენტარებს და კითხვებს საკუთარ სოციალურ მედიაში განთავსებულ პოსტებზე, მიეცი შესაძლებლობა მომხმარებელს პირდაპირი ურთიერთობა ჰქონდეს შენს ბრენდთან.

6. მეტი ინფორმაცია მომხმარებლების შესახებ

სოციალური მედია ამუშავებს უზარმაზარ მონაცემებს მომხმარებელთა შესახებ რეალურ დროში. შენ კი, შეგიძლია გამოიყენო ეს ინფორმაცია ხელსაყრელი ბიზნეს-გადაწყვეტილებების მისაღებად. ყველა წამყვანი სოციალური ქსელი გთავაზობს ანალიტიკას, რომელიც შენს ანგარიშთან ურთიერთქმედი მომხმარებლების შესახებ ინფორმაციას გაწვდის, ეს მოგცემს საშულებას შეიმუშავო სტრატეგია მომხმარებლებთან სწორი კომუნიკაციისათვის.

7. თვალი ადევნე კონკურენციას

მნიშვნელოვანია იცოდე, რას ამბობს ხალხი შენს კონკურენტებზე.

მაგალითად, როცა Uber Canada-მ აქცია გაუშვა, რომელიც ითვალისწინებდა უფასო ნაყინის მიწოდებას ერთი დღის განმავლობაში, ყველაფერი სხვაგვარად მოხდა – მომხმარებლებმა ვერ მიიღეს კუთვნილი ნაყინი და მიმართეს სოციალურ ქსელს უკმაყოფილების დასაფიქსირებლად. სწორედ ამ დროს დაინახა ახალი შესაძლებლობა კომპანია Skip The Dishes გუნდმა და “Uberმოძულე” მომხმარებლები გადაიბირა – იგივე, უფასო ნაყინის მიწოდება შესთავაზა, რისთვისაც მხოლოდ skipthedishes -ზე რეგისტრაცია იყო საჭირო.

8. გაიგე მეტი სიახლეების შესახებ

ონლაინ სამყაროში ყველაფერი სწრაფად ვითარდება, რისი გამოტოვების უფლებაც არ გაქვს. სოციალური მიდიისთვის თვალის დევნება კი, საშუალებას მოგცემს ყოველთვის ინფორმირებული იყო იმ სამომავლო ცვლილებებისა და სიახლეების შესახებ, რაც გავლენას მოახდენს შენი ბიზნესის ფორმირებაზე

წყარო: hootsuite.com

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

უფასო კონსულტაცია

შეავსე ფორმა

თქვენი ინფორმაცია
შემდეგი