ბრენდის ჩამოყალიბების საბოლოო ფაზაა ბიზნეს-მოგზაურობა საკუთარი თავის შესაცნობად. ეს შეიძლება იყოს რთული, საკამოდ გრძელვადიანი და არაკომფორტული პროცესი. აუცილებელი, რომ თქვენ პასუხი გასცეთ კიდევ რამდენიმე შკითხვას:
- რა არის თქვენი კომპანიის მისია?
- რა განსაზღვრავს თქვენი კომპანიის უნიკალურიბას?
- რომელი მახასიათებლები გინდათ, რომ ასოცირდებოდეს თქვენს კომპანიასთან?
ჩაატარეთ პატარა გამოძიება, შეისწავლეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორიის სურვილები და მოთხოვები და არასდროს დაეყრდნოთ თქვენს ვარაუდებს თუ რას ფიქრობენ ისინი და რა უნდათ მათ. შეიძლება პირველ ეტაპზე ბიზნეს სტრატეგიის ჩამოყალიბება საკამოდ რთული იყოს მაგრამ შეგიძლიათ ამ სფეროში კარგად გათვიცნობიერებული ჯგუფი დაიქირაოთ. ეს შეიძლება ძვირი ფუფუნებაა მაგრამ სამომავლოდ გონივრულად გაკეთებული ინვესტიციაა.